poniedziałek, 14 marca 2011

U stóp Matterhornu.

Wszędzie juz wiosna, a ja tu wyskakuję z zimowymi zdjęciami.  Pomyślałam sobie, że to tak na pożegnanie zimy.

Mieliśmy szczęście i przez większą część urlopu świeciło słońce. Widoki zapierały dech w piersiach.




Nie tylko widoki zapierały dech. Na takiej wysokości jest już trudno oddychać i jazda na nartach wyczerpuje.

Byliśmy w Zermatt. Urocza miejscowość, Można spotkać budynki z XVI wieku.


                                                       Żegnaj zimo!!!


                                                     Pozdrawiam Was serdecznie.
                                                               Violcio11

18 komentarzy:

Koza pisze...

Cudowne widoczki:) A następne niechaj wiosenne iście będą hej!;)

Jaga pisze...

Piekny wypoczynek...
cudowne widoki,,ale ja i tak chcę wiosny..

B. pisze...

cudowne widoki!

majowababcia pisze...

widoki piekne no i mozna wypoczac przez zmachaie sie na nartach.dzieki za odwiedziny u mnie

Romantyczna Dusza pisze...

Witaj :) Bardzo dziękuje za odwiedziny i ciepłe słowa pod adresem mojego bloga :)
Wspaniałe zdjęcia i piękna wyprawa , a blog bardzo uroczy , obserwuje go już jakiś czas ... Z przyjemnością będę tu zaglądać :)
Ściskam i zapraszam w swoje gościnne progi .

Kasia pisze...

brrr, aż mnie dreszcz zimna przeleciał
niech już znika ta zima na dobre, aczkolwiek foty bajeczne :)

ika pisze...

Ale miałas wspaniałe wakacje :) jednak dobrze, że zimę juz pożegnałaś, ja także ;)
Miłego dnia!

aagaa pisze...

Piękne zdjecia!! Ile tam sniegu!!!!
Ale u nas go juz nie chcemy!!
Pozdrawiam

Kerry-Marta pisze...

Pięknie, porywająco, cudownie. Żal mi troche patrzeć na te przepiekne zdjecia bo my w tym roku nie mielismy wogóle sezonu na narty, czasem chociaż na jeden dzień na Czechy wyskoczymy a w tym roku nici. Podziwiam zdolności narciarskie!!!!!

bestyjeczka pisze...

Oj chociaż jeden dzien tam spędzić - marzenie! Fajne widoki!

MariaPar pisze...

Czy zima, czy wiosna...grunt to dobrze zaszaleć !
Pozdrawiam

Weranda Pełna Słońca pisze...

Tego zazwyczaj mi brakuje - porządnej zimy w wysokich górach, a nie miejskiej ciapy. Ale i tak dobrze, że już wiosna idzie :)

Krakusik75 pisze...

Widoki rewelacyjne!!! Jak ja bym chciała umieć jeździć, chociaż na takiej małej oślej łączce ;-)

lambi pisze...

Mnie też dech zaparło...ta wysokość i te stare chaty...zauważyłam, że rynny całkiem nowe mają, no, w ogóle, że mają to dziwne:)) Ktoś tam mieszka ?

Penelopa pisze...

Twoje szczęście, że dodałaś, iż te piękne widoki to na pożegnanie zimy.
Wiosny czekam! ;)

Romantyczna Dusza pisze...

Witaj , chciałabym zaprosić Cie do zabawy..
Ściskam

folkmyself pisze...

Zazdroszczę wypadu!

Margott pisze...

Piekne widoki i te budynki.....drewniane a tyle lat nie poddaja sie czasowi....
Ja na nartach "wypadlam"tylko raz w tym roku i zaluje tego strasznie!!!! Jestem antysportowa z wylaczeniem nart, rzecz jasna;-)))))
Pozdrawiam Cie cieplutko!!!!