niedziela, 20 marca 2011

Czy komuś się może przydać?

Mam do oddania wyszywany krzyżykami gobelin. Przypuszczam, że ma on już jakieś piętnaście lat.
Jest o wymiarach 30x40 cm.
Jeżeli ktoś chciałby go mieć, proszę o wiadomość w komentarzach.


Romantyczna Dusza zaprosiła mnie do zabawy. Mam Wam wyjaiwić siedem rzeczy, o których jeszcze nie wiecie.

Trudna srawa, oto one:

1. Jestem zodiakalnym baranem.

2. Mikrofalówka nie ma wstępu do mojej kuchni.

3. Lubię wcześnie wstawać.

4. Ciekawi mnie wszystko, czego nie znam.

5. Można mnie przekupić plackami ziemniaczanymi.

6. Od sześciu tygodni biegam regularnie 6 km trzy razy w tygodniu.

7. Kiedyś marzyłam o emigracji do Australii.


                                 Pozdrawiam Was serdecznie

                                  Violcio11

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Witaj :) Z przyjemnością stwierdzam kilka podobieństw ;)
Ściskam

Anonimowy pisze...

witaj,gobelin jest śliczny podarowałabym go teściowej,pasowałby do jej pokoju a lubi rękodzięło,ile chciałabyś za niego?pozdrawiam
napisz na alafalsz@wp.pl

lambi pisze...

To ja mam nr 1 i 7:) A biegam cały czas, mam duży dom;)
Pozdrawiam:)

ika pisze...

Violcio, jak fajnie że nam zdradzilas trochę swoich sekretów ;) za bieg podziwiam a pod 2, 3, 4 i 5 podpisuję sie obiema łapkami ;)
Pozdrawiam

MariaPar pisze...

Energiczna z Ciebie babka !
Witaj w świecie "baranów" :-)
Pozdrawiam serdecznie

Bree pisze...

O 2 i 6 :) choc do biegania sie przymierzam :) Fajnie sie czegos dowiedziec o Tobie, pozdrawiam

Penelopa pisze...

Ja się mogę podpisać pod nr2 i 4 :)
...a co do 7 -to ja "niedaleko" ;)
Pozdrawia serdecznie

Margott pisze...

Violciu milo poznac Cie blizej, Kochana!!!
Do Australii mam tez pociag od jakichs kilkunastu lat, choc to we Wloszech czuje sie jak w drugiej mojej Ojczyznie.....:-)
Pozdrawiam Cie cieplutko:-)
P.S. Odnosnie pytania Twojego....Glownie Baldinini...choc najwygodniejsze balerinki swiata robi jednak Armani a mozna je kupic w polnocnych Wloszech i na Sardynii juz za 60-70€ wiec jak na te marke to tanio.

bestyjeczka pisze...

Hehe ja myślałam o Nowej Zelandii. A urodziny juz były czy dopiero przed? Ja też jestem "baranica".

folkmyself pisze...

Ja też uwielbiam placki ale za to nienawidzę biegać;]

pomylone garnki pisze...

placki ... tak, też dam się za nie pokroić ;)

Alexa pisze...

Pkt.4 i 5 dotyczy także i mnie :)
Ale za pkt.6 doprawdy podziwiam Cię i to bardzo!
Nie to, że leniwa jestem, ale serducho chyba by mi wyskoczyło po pierwszych 100 metrach!!! :(
Pozdrawiam serdecznie :)

Unknown pisze...

To niewiarygodne, ale to nas łączy!!!!!

pozdrowienia od barana dla barana:)

1. Jestem zodiakalnym baranem.


4. Ciekawi mnie wszystko, czego nie znam.

5. Można mnie przekupić plackami ziemniaczanymi.


7. Kiedyś marzyłam o emigracji do Australii.