niedziela, 10 marca 2013

Nowe hobby.

Odkryłam w sobie Kopciuszka :-)). Sprawia mi wielką przyjemność nadziewać drobniutkie koraliki i robić 
z nich biżuterię.





Rozpoczęlam od kulek-wisiorków. Są łatwe. Robi je się bardzo szybko, bo perły są dość duże (6mm).





Obdarowałam nimi połowę moich znajomych i już mi się znudziła ich produkcja. Przeszłam do bardziej ambitniejszych prac, które pokażę następnym razem.






Wczoraj rano wystawiłam kwiaty przed dom, a wieczorem zasypał nas śnieg i był mróz!!!




Pozdrawiam Was serdecznie.

Violcio


5 komentarzy:

La Maison pisze...

Lovely.

X Hermine

z potrzebywnetrza pisze...

Widzę wiele zastosowań takich kulek-szkoda jednak ze nie umiem takich zrobić.Ciepłe pozdrowienia-aga

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Fajne nowe hobby :)

milka pisze...

Super:-) Czekam na kolejne zdjęcia.
Pozdrawiam,
Milka

aagaa pisze...

Bardzo ladne te zawieszki!!!!
A snieg i mrózu mnie tez!!!