sobota, 23 lutego 2013

Zarękawki.


Podczas mojej abstynencji blogowej niewiele robiłam. Brakowało po prostu motywacji.
Najczęściej dłubałam jakieś drobiazgi oglądając równocześnie telewizję.




Zrobiłam zarękawki (nie wiem jak inaczej je nazwać). Lubię tę część garderoby i noszę często do pracy pod żakiet.





Taśmę przyszyłam ręcznie, przeźroczystą nitką.





Ciężkie mam początki z blogowaniem. Dużo zapomniałam. Nie mogę sobie poradzić z formatem bloga. Nie podoba mi się obecna szata graficzna. Nie wiem jak zrobić, żeby wpis nie zachodził na boczny pasek z listą blogów. Chciałabym również powiększyć format zdjęć. Czy możecie mi w tym pomóc? 


Violcio

3 komentarze:

MariaPar pisze...

Wejdź w :
1-Project
2-Dostosuj
3-Dostosuj ustawienia szerokości.
Na dole masz podgląd bloga, jednocześnie szukając suwakiem właściwej szerokości.
A co do zdjęć. Po wrzuceniu zdjęcia na dole pojawia się opis jaką wielkość zdjęcia chcesz wstawić. Klikasz i masz.
Fajnie, że jesteś i robisz takie śliczne zarękawki ;-)

violcio11 pisze...

Dziekuje za rade :-))

wdomuujagi pisze...

Śliczne mitenki.
widzę że Maria już podpowiedziała,
szybko sie dostosujesz do nowości.
powodzenia